ABC żywienia metodą BARF

Karmy komercyjne, BARF
Tinka07
Site Admin
Posty: 2401
Rejestracja: wt wrz 03, 2013 4:24 pm
Lokalizacja: Pasawa/Niemcy

ABC żywienia metodą BARF

Post autor: Tinka07 » ndz gru 15, 2013 8:30 pm

Tu znajdziesz bardzo kompetentne forum na temat żywienia kotów metodą BARF: http://www.barfnyswiat.org/
Nie jestem lekarzem weterynarii i moje porady na forum: koty cukrzycowe.pl nie zastąpią konsultacji ze specjalistą.


azis
Posty: 169
Rejestracja: wt sty 26, 2016 1:42 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: ABC żywienia metodą BARF

Post autor: azis » śr mar 02, 2016 3:49 pm

Dziewczyny-jeśli chciałabym przestawic koty na BARF, to od czego powinnam zacząc? (prócz kupna felini Complete) Czy wystarczy zmieszac 1 rodzaj miesa (jesli tak, to jakiego) z tym dodatkiem FC? Dobrze wyczytalam,że cześĆ trzeba zmielic i wymieszac z FC, a czesc miesa podac w kawałakch? Od czego zaczynałyscie,zeby było-przynajmniej na poczatek-PROSTO? :)

aha-czy mozna mieszac jakos naprzemiennie jedzenie BARF z saszetkami (oczywiscie dla cukrzykow) czy nalezy trzymac sie jednej wybranej drogi?

Tinka07
Site Admin
Posty: 2401
Rejestracja: wt wrz 03, 2013 4:24 pm
Lokalizacja: Pasawa/Niemcy

Re: ABC żywienia metodą BARF

Post autor: Tinka07 » śr mar 02, 2016 4:50 pm

Azis, tak jak napisałam w Twoim wątku: http://kotycukrzycowe.pl/viewtopic.php? ... 016#p40016 , masz tam wszystkie info dotyczące BARF-u.

Papatki
Tinka
Nie jestem lekarzem weterynarii i moje porady na forum: koty cukrzycowe.pl nie zastąpią konsultacji ze specjalistą.


azis
Posty: 169
Rejestracja: wt sty 26, 2016 1:42 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: ABC żywienia metodą BARF

Post autor: azis » czw mar 03, 2016 9:33 am

Ale czy to w ogóle dobry pomysł dla kota z cukrzycą,czy nie?

Awatar użytkownika
Inez87
Posty: 9893
Rejestracja: pn wrz 16, 2013 3:36 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: ABC żywienia metodą BARF

Post autor: Inez87 » czw mar 03, 2016 5:47 pm

Azis, powiem szczerze, że ja bym się bała prowadzić cukrzyka na BARFie.

Tinka07